Dnia 2004-11-08 03:27, Użytkownik Michał Panasiewicz napisał:
Dnia 07-11-2004, nie o godzinie 23:57 +0100, Paweł Rumian napisał(a):
Użytkownik Michał Panasiewicz napisał:
> czy ktoś ma jakiś pomysł??
> (całościowe, przyrostowe)
> jesli coś sie spier.... na którejś stacji
> wkładam dyskietkę , podaje która stacja i z automatu, następuje
> odbudowanie z backupu

idealistyczne jako działające czysto automatycznie w czasie robienia kopi (pod linuxem to oczywiscie nie ma problemu), mnie bardziej chodzi o stacje windowsowe w tym wypadku: scenariusz taki: 1. ookreslonej godzinie następuje obudzenie stacji jesli wyłaczona, 2. zrobienie kopi (pełnej lub różnicowej) 3. przesłanie jej do serwera

i teraz jak pod stacjami z windą (98, XP) zrealizować punkt 2 (dd chyba
nie ma pod winde???)
(3 jest juz łatwiejszy chyba)

A może bootowanie przez sieć do linuxa?

--