Dnia 2004-11-12 16:15:18, [EMAIL PROTECTED] napisał(a):

> [...]
CVSem.

> Zależy kto co robi. Mi przez ostatnie 5 lat nie były potrzebne
nigdy.

Zależy. Znowu się zgadzamy. Ale ja nie pisałem do ludzi jak Ty. Swoją
drogą
też wolałbym nie korzystać, ale pewnie jak wielu czasami musze z nich
skorzytać, bo co zrobić jak szef nie rozumie LaTeXa?

Problem z fontami MS jest taki, że one są po prostu lepsze od tych dostępnych w X11. Nie ma to nic wspólnego z LaTeX-em, ja piszę dla szefa w LaTeX-u, ale i tak te fonty mi są przydatne (ładny Courier w xemacsie).

Pozdrawiam fellow-doktoranta,

RW