marcinek wrote:

ifup wlan0 hostname: Nieznany host
Error for wireless request "Set Nickname" (8B1C) :
too few arguments.
Ustalanie informacji IP dla wlan0 (dhcpcd).........................[ PROBLEMY ]

no i tutaj utknąłem.

pogrzebałem w /etc/sysconfig/network-scripts/functions.network i znalazłem, że odwołuje się do masy zmiennych typu <międzymordzie wifi>_WLAN_NICK itd.
Gdzie się definiuje te zmienne?
[EMAIL PROTECTED] /etc]# grep -l WLAN `find . -type f`
nie zwraca niczego sensownego....
aha, próbowałem też z iwconfigiem z ręki mu wszystko podać, i odpalić dhcpcd wlan0 i też qpa :-(

Może zerknij do /usr/share/doc/rc-scripts. Tam są jakieś informacje o zmiennych ktore mozna wrzucic do ifcfg-wlan0, zeby rc-scripts ustawialo parametry karty WiFi (u mnie to działa).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa