On Sun, 5 Dec 2004, Michal Pryczek wrote:

Dnia 05-12-2004, nie o godzinie 10:37 +0100, Roman Werpachowski
napisał(a):
On Sat, 4 Dec 2004, Michal Pryczek wrote:

Witam!

Mam pytanie czy komuś udało się z powodzeniem odpalać programy z
emulacją jądra 32-bitowego w ac/amd64.
W tej chwili korzystam  z dystrybucyjnego jądra 2.6.8-4, z pliku
konfiguracyjnego wynika że trub emulacji jes weń wkompilowany.

Bez problemu odpalałem programy skompilowane pod 32bit, jeśli o to chodzi. Trzeba tylko zostawić sobie 32bit glibs.
Hmm. A mógłbyś sprecyzować termin ,,zostawić'' ?

Przez jakiś czas miałem po prostu zainstalowane obok siebie glibc i glibc64. Kolejność instalacji wg mnie powinna być najpierw glibc, potem glibc64. W /etc/ld.so.conf powinieneś mieć i katalogi [...]/lib, i [...]/lib64.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |