W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/11/2004 08:59 PM:
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.

Brzmi to groznie. Mam nadzieje, ze nie mamy do czynienia z sytuacja a'la sprawa z Kloczkiem.

W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
znajdować?

Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby znajdowala sie na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i oczywiscie bez reklam;).
Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego i milego dla oka.

Ps. A skoro jestesmy przy stronach, to zapraszam na www.pld-look.wla.pl - przybyla ostatnio tapetka i wersje RPM poprzednich rzeczy (np. splasha dla KDE).

--
http://boskastrona.xhejn.org