[EMAIL PROTECTED] napisal dnia  2004-12-12 15:58:

On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:

On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:

A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy

[ciach]

popieram
wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.a jakby coś było nie
halo to zawsze można komentarz wykasować. ale nie sądzę żeby ktoś był na
tyle głupi żeby zamieszczać jakieś pierdoły
pozdrawiam
lipek

To może jakąs wikipedię? Taka forma chyba odpowiada sposobowi w jaki
większość deweloperów wyobraża sobie rozwój PLD. Oczywiście wiki może
istanieś obok oficjalnej dokumentacji.

Forma juz nie musi byc konkretna, chodzilo mi konkretnie o pomysl. Jesli bylo po potrzeba moge napisac taki system a takze go hostowac.

pozdrawiam

--
gg: 996994
mail: [EMAIL PROTECTED]