Witam ostatnio dokonałem upgradowania systemu. I po aktualizacji system zaczyna
niestabilnie pracować i nie wiem co może być tego przyczyną, niestabilna praca
objawia się tyż iż co jakiś czas dostaje podczas uruchomienia jakiejś aplikacji
naruszenie ochrony pamięci i aplikacja się zamyka. Czasem jest nawet tak, że
system nie potrafi się wyłączyć i podczas wyłanczania systemu dostaje
wiadomości memory fault. Z komputer nic nie robiłem nie mam go podkręconego ani
nic z tych rzeczy, chłodzenie jest ok temperatura oprcesora to okolo 49 stopni
a w obudowie panuje temperatura okolo 35 stopni, a i posiadam Durona 1,3 Ghz i
128 DDR.