Witam wszystkich użytkowników PLD

Pierwszy raz postanowiłem wysłać list na tą grupę ponieważ powoli zaczyna trafiać mnie ....
Mam PLD od dość długiego czasu i wszystko chodziło całkiem nieźle (jedynym bulem była niedziałająca akceleracja przy fglrx+radeon do czasu pojawienia się nowych x-ów). Ostatnio padł mi dysk (na szczęście miałem kopie systemu na drugim, małym) i postanowiłem kupić nowy na sata. Podłączyłem dysk, przekompilowałem kernela potem cp -a i system wystartował. Wszystko niby gra, tylko znikło mi USB. Już od paru dni próbuje przekompilować kernela na nowo ale każda zmiana kończy się - kernel panik. Często wyskakuje mi też komunikat
# /bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.7/modules.dep
Googlanie nic nie dało.
Będę wdzięczny jak ktoś pomoże mi skonfigurować odpowiednio kernela do mojego sprzętu.

Płyta MSI K7N2 Delta ILSR na nforce2 ultra
Serial ATA - Promise 20376
Athlon Barton 2,6
ATI Radeon 9200

Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.