Piotr Budny napisał(a):

Tez mam alsa + sb live + glosniki 5.1, i takze za regulacje odpowiada
pokretlo, ewentualnie software mixer w xmms.
O regulacji glosnosci lepiej nie mowic, bo jej po prostu nie ma. W mikserach co najwyzej mozna pozamieniac przednie z tylnymi, lub ze
srodkowym (i to tak sa raczej zmiany, ktorych nie da sie sprawdzic)

Myślę, że tam powinieneś ustawić obydwa na Mixer Out (w alsamixer).
Bo zdaje się masz inaczej.

Tak naprawde dziala tylko regulacja bass i treble, no i wspomniane
pokretelko od glosnikow.

Działa wszystko - można nawet ustawić np. line in na gniazdo mikrofonu.
Niestety za głośność tylnych głośników odpowiada wspomniane surround, a master ich nie tyka bezpośrednio.
Używam też wewnętrznych (na karcie) przyłączy - i tu też regulacja działa.
:P
Pozdrawiam
--
WK