susza001 napisał(a):

Ostatnio postawiono mnie przed " niezwykle trudnym "problemem wypalenia plytki audio. Mam k3b xcdroast i podczas wyaplania danych na cd dvd wszystko ladnie spokojnie a jak idzie audio to zapycha mi caly ram a jak go zabraknie to dysio zaczyna skrobać, procek niewydala a plytkę nagrywa sie 70kb na sekunde.
Dzieje sie tak podczas nagrywania z wav, mp3 czy tez ogg
Prawdopodobnie zrobienia najpierw obrazu iso by pomoglo ale nie widzi mi się czekać podwojnie
Ma ktos jakis pomysł ?

Pomysł był dyskutowany przez tydzień przynajmniej - potrzebujesz kernela 2.6.8-4.9 lub nowszego.
--
WK