Tomasz Grobelny wrote:

[...]

i 2 rolki działają (chyba podobnie jest to realizowane jak Twoja kulka). Przy czym przewijanie w poziomie działa w aplikacjach KDE a w mozilli już nie (tzn. reaguje na drugą rolkę, ale oznacza to np. wstecz/w przód).

Czyli to samo co u mnie. Wygląda na to że KDE realizuje to po swojemu.

Zresztą z mozilli rzadko korzystam więc sie nie przejmuję tym i nie mam motywacji dociekać dlaczego tak jest.

Rzecz w tym że mi to potrzebne właśnie w Mozilli (z programowania w XUL/JavaScript da się wyżyć) i Nedicie :(

ethanak