Robert Kurowski wrote:
Moze glupie pytanie, glosniki wlaczone/dzialaja ??

W laptopie? - raczej tak :D Problem w każdym bądź razie rozwiązałem. Miałem mianowicie w mikserze taki pstryczek, jak External Amplifier, którego przełączenie w kmix nic za bardzo nie dawało, ale pokatowałem go parę godzin później w alsamixerze, narobił spięć, jakiś dziwnych dźwięków, ale w końcu zrobiło się zdeeecydowanie głośniej i wszysto zdaje się dzialać.

Pytanie tylko, dlaczego ten pstryczek czasami potrafi nie działać?? Mozna by się doczepić, że przypadłość hardwareowa, ale winda bez problemu cały czas odtwarzała głośno dźwięk. No i oczywiście wcześniej w ustawieniach też był włączony, więc tak na prawadę jasna cholera wie, oso choziło :D

Zdroofka