Procesory maja oznaczenia:
1. 933/256/133/1.7V SL4C9 Philipines
2. 933/256/133/1.7V SL4ME Malay

Pytanie czy to nie przez to ze procesory sa z innej serii?

Bardzo prawdopodobne.

Bardzo prosze o jakies rady!
Mam mozliwosc wymiany procesora jednego na nastepujaca serie: SL4C9 MALAY
(czyli bardzo podobny do mojego SL4C9 Philipines). Czy to rozwiaze
problem?

Moze acz nie musi. W teorii procki powinny byc dwa kolejne z tasmy zeby uzyskac jak najlepsza wspolprace miedzy nimi, w praktyce ja zawsze montuje procki z tej samej serii dbajac zeby wszystkie oznaczenia lacznie z krajem produkcji byly identyczne. Jak dotad sie mi nie zdarzylo zeby sie w takiej sytuacji cokolwiek wykrzaczalo.

M.