UÅytkownik pszemaz WP napisaÅ:

Witaj pld-users-pl!

Chcialem zaktualizowac jadro w moim PLD.
Odhaszowalem ac-ready oraz ac-test w poldek.conf.
Kernele sie zainstalowaly, ale ze mam maskarade w domu, nie mam nata
bo nie ma razem z kernelami jak w temacie iptables dla nich.
Wiem ze mozna sobie jakos zbudowac, ale nie umiem i nie czuje potrzeby
umiec akurat tego. Czy znajde gdzies gotowe zbudowane iptables dla
kerneli jak w temacie?
Pozdrawiam, z gory dziekuje za wskazowki!

nazywaja sie odpowiednio 'iptables' i 'iptables24' i powinny byc w tych samych miejscach co dÅÄderka. (oczywiscie pakiety w poldku)

Lukasz