Czesc wszystkim,
uaktualnilem sobie dzisiaj WindowMakera do wersji 0.91.0-5 i popsuly sie polskie fonty... W menu i na pulpicie nie wyswietlaja sie poprawnie (wyswietla sie wszystko do pierwszego wystapienia polskiego znaku). Niezwykle poruszony ta jawna dyskryminacja przystapilem do edycji styli w tematach dla tego menadzera, zmieniajac fonty na iso8859-2. W poprzedniej wersji jaka mialem pomoglo to od reki. Tutaj brak rezultatow. Fonty polskie sa wszedzie, oprocz menu i pulpitu. Widzialem ze do konfiguratora dodano opcje czcionek, ale nie mozna tam ustawic polskiego kodowania... Skonczyly mi sie pomysly. Wie ktos co z tym zrobic? WM to moj ulubiony zarzadca, ale jak dyskryminuje polskie krzaki, to ja wysiadam :(