Witam szanowne gremium!

Mam płytę ze zintegrowaną kartą (lspci):

VGA compatybile controler: Trident Microsystems CyberBlade/i1

I na ekranie w KDE pojawiają mi się zakłócenia:

Przez kilka sekund pojedyncze (kilkadziesiąt) białe linie pojawiające się w różnych miejscach na ułamek sekundy (ramka) tylko w czasie uruchamiania programów, przetwarzania (np grafiki) ogólnie w czasie gdy zajęty jest procesor i intensywniej wykorzystywana pamięć.

Zakłócenia występują na mojej instalacji (świeże AC @ athlon), natomiast na Live 0.90 wszystko jest OK.

xorg.conf tworzyłem zarówno dla:
 25 **Trident (generic)
jak i:
 530 Trident CyberBlade (generic)

W obu przypadkach efekt jest identyczny, a w zasadzie nie widzę różnicy w wynikowym pliku...

Podejrzewam że problem jest związany ze współdzieloną pamięcią karty graficznej, Ale na Live (inny kernel) działa.

Może mi ktoś jakiejś wskazówki udzielić?

Pozdrawiam!
Bocian