Użytkownik Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
On Sun, Mar 13, 2005 at 02:27:58PM +0100, Michał Łukaszek wrote:
Dnia niedziela, 13 marca 2005 14:02, Paweł Zaskórski napisał:
r128 i radeon to dwa różne sterowniki.
Tak, zdaję sobie z tego oczywiście sprawę. Tylko wskazuję, że to raczej problem z r128 niż z całymi X.
Jakby nie patrzeć ta wersja jest dla mnie i zapewne innych
użytkowników Ati Rage pozbawiona pewnej funkcjonalności :(

Niestety mogę potwierdzić ten smutny fakt. :(
Mimo braku jakichkolwiek błedów w logach, i (niby) prawidłowego zainicjowania drm, brak akceleracji.
("ATI Rage 128 GL RF (AGP)" (chipID = 0x52246))
--
pzdr
Stacho