Witam mam zrobny problem zrobilem sobie postfixa identycznie jak opisane na
http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_postfix.html
problem polega na tym ze nie przechodza maile z zalacznikami czy to jest vir w
zalaczniku czy plik tekstowy czy program zwykly poczta mi tego nie przepuszcza
i wogle nie chce wyslac a za to zwykle maile bez zalacznika ida bardzo szybko
pewnie bedziecie pytac sie o logi wiec
log z maila probowanego wyslac z zalacznikiem

Mar 25 14:19:25 pldmachine postfix/smtpd[16746]: connect from
unknown[192.168.0.20]
Mar 25 14:19:25 pldmachine postfix/smtpd[16746]: warning: support for
restriction "reject_maps_rbl" will be removed from PLD - localnet.one.pl; use
"reject_rbl_client domain-name" instead
Mar 25 14:19:25 pldmachine postfix/smtpd[16746]: 82669D735E:
client=unknown[192.168.0.20]

wiecej nic nie bylo ;/ prosze o jakies podpowiedzi i z gory dziekuje