Dariusz Laskowski napisał(a):

On Sun, 27 March 2005 23:09:58 +0200, Łukasz Maśko wrote:

Jedyna różnica to arch (u mnie athlon) i deko inna grafika niż u Ciebie
(mój GF 440MX ma 128MB/128b)

Kurczę, najwyraźniej co edycję nie działa inna architektura. 6111-działa na
obu, 6629 - nie działa Athlon, 7167 - nie działa i686. Może na następnym
będą znów działać obie :-( No to ja poczekam.

U mnie na i686 działa:

$ lspci | grep NV
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV17 [GeForce4 MX 440]
(rev a3)

$ rpm -qa \*nvidia\*
X11-driver-nvidia-1.0.7167-1
X11-driver-nvidia-progs-1.0.7167-1
[EMAIL PROTECTED]
X11-driver-nvidia-devel-1.0.7167-1

I działały od zawsze wszystkie wersje nVidiii, ale... ja nie używam KDE.
Pewnie to głupio zabrzmi, ale mam wrażenie, że na problemy z nVidią
narzekają głównie użytkownicy KDE. Może to tutaj jest coś nie tak?

Głupio, nie głupio - u mnie np. na 6111 wieszał xawtv (xv + overlay) - niezależnie od środowiska. W Gnomie też potrafiło się krzaczyć - przesiadłem się na tvtime i powyłączałem opcje oszczędzanie energii w xorg.conf - zarówno PM jak i blank - co się dało. Od jakichś 5 miesięcy już nie narzekam i nawet uaktualniam stery (wcześniej tylko 4469 dobrze działały).
P.S. Żona używa KDE i jakby częściej się skarżyła, ale ona potrafi odpalić 5 ciężkich aplikacji jednocześnie ;) i we wszystkich ostro rzeźbić.
--
WK