Witam
Po aktualizacji xfce z ac (bodajże 4.2.0-1)przestały sie ładować niektóre
pluginy xfce np. zegar w panelu, głośność, taskbar itp. Także menu nawala kiedy
naciska się ppm na pulpit. Da sie coś z tym zrobić??
drugie pytanie dotyczy swapa. Czy da sie zwiększyć pamięć swap bez zwiększania
partycji na której jest swap?? Myślałem coś o loop ale nie wiem jak stworzyć
odpowiedni plik, i jak go później zrobić swapem:(
Trzecie pytanie to czy ktoś próbował kiedyś zainstalować pld z dyskietki
używająć bezpośrednio neostrady (a mianowicie modem usb). Bo chciałbym
zainstalować z netu a nie mam karty sieciowej, a instalacja z dysku czy z
cd-romu nie wchodzi w grę. Myślę że potrzebne by by były odpowiednie sterowniki
eagle-usb, ale ich nie rozpowrzechniają skąpilowanych a raczej na systemie z
dyskietki nie da się tego skąpilować.
Jeśli ktoś by miał skąpilowanego już eagle-usb to był bym bardzo wdzięczny jak
by mi podrzucił.

Pozdrawiam