-----Original Message-----
From: Discussion of Polish Culture list
[mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of Waldemar Glaz
Sent: Monday, January 18, 1999 11:05 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: prorok

W zwiazku ze smiercia Grotowskiego prasa polska zasypana jest
okolicznosciowymi artykulami, ktorych liczba przewyzsza nawet te
poruszajace tak frapujace tematy jak 'lustracja' i szmal
anastezjologiczny. W co drugim artykule pada slowo 'prorok'.

W zwiazku z tym mam pytanie (glupie oczywiscie): co takiego mianowicie
Grotowski wyprorokowal? Bo to ze byl reformatorem teatru to jeszcze do
mojej wysoce niekulturalnej jazni dociera. Ale prorok? Niech kto oswieci
takiego jak ja tumana.

Interesuje mnie to, gdyz mialem kiedys okazje rozmawiac z Mistrzem. I
teraz wychodzi na to, ze rozmawialem z samym prorokiem.
w.glaz

----------------- [ REKLAMA / ADVERTISEMENT ] -----------------
Do konca stycznia Internetowy Pakiet Biznesowy o 244PLN taniej.
Szczegoly http://sklep.optimus.com.pl