Andrzej Szymoszek wrote:

>      Widze, ze liczba Kandydatow zwieksza sie do 4, choc wlasciwie
>    mamy dwoch ktorzy hmm....wyrazili zgode na kandydowanie. Za to
>    znow zawody na f klaniaja sie, bo trzech fizykow. A jesli
>    o tym mowa, jest jeden fizyk niemiecki na E urodzony w Ulm,
>    i to bylaby na pewno wysoka pozycja.
>
>       Andrzej

Ryzyk fizyk.  Zadziwiajace.  A fizyk na E juz dawno pisal, ze;

"Nie mam watpliwosci, ze nasze myslenie w przewazajacej czesci zachodzi bez udzilu
znakow (slow) i ponadto w duzej mierze podswiadomie.  Jak inaczej mogloby sie
zdarzyc, ze czasami spontanicznie "dziwimy" sie na widok czegos niespodziewanego?"

W tym wypadku trzech fizykow.

"To 'zdziwienie' pojawia sie, gdy nieoczekiwana rzecz wchodzi w konflikt ze
swiatem dostatecznie ugruntowanych pojec.  Kiedy ostro i intensywnie przezywamy
taki konflikt, wplywa on w decydujacy sposob na nasz swiat pojec.  Rozwoj tego
swiata pojec jest w pewnym sensie ucieczka od  'zdziwienia'."

em

Odpowiedź listem elektroniczym