On Tue, 26 Jan 1999 14:12:28 +0000, Uta Zablocki-Berlin wrote:

>(-:Madziu:-) - prosze calym zdaniem, jak w szkole:-), bo biedna
>Uta nie zalapala!
>
>A do Andrzeja Kobosa:
>Nadmierna literackosc utrudnila mi nieco zrozumienie - ale tak
>ogolnie pochwalam intencje!

Uto Mila, tak calym zdaniem i ogolnie, wychodzi na to, ze sama
intencje to jak najbardziej pochwalam (przykre bylo rowniez dla
mnie obcesowe podwazanie czyichs kombatanckich niewatpliwych
zaslug), natomiast riposte Pana Kobosa i w stylu (wulgaryzmy! -
patrz nizej), i w projektach, cytuje:

"Jezeli jeszcze raz napisze pan kalumnie pod adresem Pana Grassa,
albo uzyje rasistowskich, antysemickich obelg, a Pan Owoc nie
wyrzuci Pana w ciagu 24 godzin z Listy, sprawa wyladuje na
uniwersytecie w Buffalo, oraz u providera Panskiego internetu
zwiazanego umowami miedzynarodowymi. Jezeli Pan Owoc tym sie nie
zajmie, to zajma sie tym inni ludzie."

otoz, krotko, wezlowato: uwazam te wypowiedz za skandaliczna
bezczelnosc!

Czy juz troche jasniej?:)

serdecznie,

Magda N