On Wed, 27 Jan 1999 09:46:36 MET, Andrzej Szymoszek wrote:

>   Chala nie chala, Szanowna Pani ;) Wiadomo ze tekst bylo nie
> bylo rockowy sam w sobie napisany moze i wyglada smiesznie
> i glupio. Spiewany lepiej i nawet madrzej. A nawet jesli
> jest troche glupi, to nie wygladasz mi na taka, co to
> uwaza, ze wszystko musi byc takie maaaaaadre. Stomma Twoj
> krajan i mu sie podoba. Kazdy oczywiscie moze miec swoje
> zdanie ;)
>

> Andrzej

Andrzej, ja Cie tylko chcialam podraznic. Jakby meczy mnie
usypiajacy spokoj i slodka zgodnosc na P-Lu. Sama uwielbiam
Kazelota-Kazika - spiewanego!:-) Nawet zielone sie o niego
dopraszaja. Na drugi raz zamiast przeslania tekstu, spiewaj.
Podejrzewam Cie o tenor?...

serdecznie,

Magda N

Odpowiedź listem elektroniczym