Dziekuje.

Rysiek Majchrzak

Andrew Golebiowski <[EMAIL PROTECTED]> on 28/01/99 07:54:58

Please respond to Discussion of Polish Culture list
      <[EMAIL PROTECTED]>

To:   [EMAIL PROTECTED]
cc:    (bcc: Richard Majchrzak/ITG/Health)
Subject:  Kto pluje sobie w twarz?

Mirka Kozak donosi:

> zaintrygowala mnie ta potrzeba wytyczania linii podzialu na polskiej
liscie,
> poszperalam na Internecie, i oto co wypadlo:
>
> http://www.uq.net.au/~zzwfrenk/kj9812mj.htm
>
> ooops !.....
>
> znikam --
> m.

Zaintrygowala mnie Pani Mirka tym adresem z antypodow wiec poszedlem...

Znalazlem anonim (albo jak kto woli artykul redakcyjny) na temat pana
Ryszarda
Majchrzaka, a.k.a. "prezes".

Zaiste, grupa klakierow dziala sprawnie, jeden grozi donosami i zaklada
"teczki", druga bawi sie w "charakter asassination".

Brawo!! Tak trzymac!! Kto nastepny...?

Otrzasajac sie z obrzydzenia...

Andrzej