Pani Malgorzata Zajac w swym liscie nt. Bohuna sienkiewiczowego i Iwana
wspomina:
Sienkiewicza Zagloba mowil na niego "Jurek". Nie wiem jak w filmie, bo
go jeszcze nie widzialam. Szkoda jednak, ze Bohun nie mowi w filmie
swoim glosem. Nieliczni na razie zauwazyli, ze zostal zdubbingowany.<<

Nalezycie tedy przygotowany obejrzalem 'Ogniem i mieczem'. Imie Bohuna w
filmie pada az dwukrotnie. Po raz pierwszy z ust Heleny gdy pode Horpynowymi
skrzydlami JURKO ja pozostawia, a drugi raz... z przejecia zapomnialem kiedy
i kto...

Wojtek Jeglinski

Odpowiedź listem elektroniczym