Andrew Kobos wrote:

> Panie Kupinski, Pan wybaczy, ale tego Panu nie powiem. To byla moja sprawa
> i wladz polskich.
>
> amk

Alez intencja moja nie bylo nagabywanie o Panskie sprawy prywatne. Tak tylko
pomyslalem,
gdyz widze sprzecznosc pomiedzy Panskim tokiem rozumowania i nastawieniem do
Polakow.
Wiec zrzeczenie sie obywatelstwa bylo logiczna konsekwencja natomiast wystapienie
o nie
jej brakiem. To chcialem podkreslic. A wracajac do sedna problemu, jest Pan
fizykiem nuklearnym
wiec chyba otarl sie Pan o trzecia zasade dynamiki Newtona: Kazdej akcji
towarzyszy rowna co do
wielkosci lecz przeciwnie skierowana reakcja. Mysle, ze jest to prawo uniwersalne
stosowane
nie tylko w fizyce ale i w stosunkach miedzy narodami.

Jacek Kupinski

Odpowiedź listem elektroniczym