Magdalena Nawrocka wrote:

> Przepraszam, Andrzeju, za takie obciecie, ale chce nawiazac do
> watku wojny.
>
> Magda N
>
> ///////////////////////////////////////////////////////////
>
> "Kazda polityka oparta jest na prostej, brutalnej zasadzie "do ut
> des", gdzie robic trzeba wysilki,azeby zwyciezyc i wowczas warte
> jest tylko to, co zwyciestwu pomaga."
>  - Jozef Pilsudski
>
>     Wiem,  ze sie powtarzam, powtorze jednak raz jeszcze -  nie
> lubie  polityki.  Jakos do politykow nie mam  zaufania,  pewnie
> [...]

W pelni sie z Pania zgadzam, rowniez nie cierpie politykow. Jast to
chyba najgorszy
typ czlowieka myslacego, myslacego wylacznie o swoich interesach,
zaklamanego
do granic ludzkiej tolerancji.

Bardzo spodobala mi sie idea demokracji przez internet. Umozliwilaby
wyaliminowanie
przynajmniej sporej czesci darmozjadow, ktorym dzis musimy placic nasze
pieniadze,
bez kontroli wzasadzie.

Jacek Kupinski

Odpowiedź listem elektroniczym