>    To co, sa te elementy. Pan przytakuje, ze odwazna decyzja. Ale
>  jesli ktos pisze w pierwszej osobie i daje bohaterowi na imie jak
>  ma sam, to cos cholerka musi w tym byc, utozsamienie jakies.

No tosmy sobie przytakneli i juz obaj jestesmy przekonani, ze sa elementy :)

>    A Pan moze tez zostal przedstawiony? Tylko jako kto? Kuba?
  O'Brien?

Tu musze rozczarowac, niestety nie. Troszke mlodszym jednak i ulica nie ta.
Autora poznalem duuuuzo pozniej i nie na Mokotowie.
Jak Pan pewnie zauwazyl napisalem 'znam' a nie 'przyjaznie sie', wiec na
pewno nie ci bohaterowie. Co wiecej omawiane przez nas 'elementy' to chyba
troszke mniej niz 'autobiografia'.

>    Ja moze uzylem zlego slowa, nihilizm. Jakos nie potrafilem znalezc
>  niczego lepszego. Tam jest o mlodych ludziach, ktorzy wyprawiaja
>  rzeczy mnie na przyklad w okreslonym wieku zupelnie obce, wrecz
>  wrogie. Antykomunista i dzialaczem NZS to sie zostawalo w moim
>  przekonaniu z puli takiej no "katolickiej". A najciekawsze, ze
>  mimo takiego trybu zycia bohaterowie cos osiagaja, potrafia sie
>  sprezyc, wiele rzeczy latwo im przychodzi.

Mnie to sie wydaje, ze Pan uzyl bardzo dobrego slowa. To juz taka Pana cecha
chyba - uzywanie wlasciwych slow : ))

    >   Nie rozumiem. Co Czarne w gorach blisko Wroclawia. Blisko Wroclawia
> to byla Panna Nikt.

>   A Praga wiadomo w sensie ze taki ludowy folklor miejski
> przestepczy. Hlasko, Nowakowski, ale troche i Osiecka. Ona pijala
> na Saskiej Kepie i z nia mi sie ta Saska Kepa kojarzy, a mam
> ciotke na Walecznych.

Pardonnez moi. Pewnie chcialem zeby koniecznie bylo inteligentnie a wyszlo
tez na 'i' ale illegible. Z ta Praga , Osieckiej ulubiona knajpka, folklorem
itd. ma Pan oczywista racje (choc Nowakowski mnie sie osobiscie 'knajpianie'
kojarzy z ex- 'Gastronomia', vis a vis Muzeum Wojska)
A co do reszty to ja teraz przepraszam, ze juz tak zwyczajnie i po prostu
napisze ciag skojarzen moich, na manowce(?) biegnacych.

Horvath - Mokotow - lata siedemdziesiate - literatura.

Literatura - lata siedemdziesiate - Praga - Stasiuk.

'Seans' -'Jak zostalem pisarzem (proba autobiografii intelektualnej'

=> Mamy Warszawe od drugiej strony nie tylko geograficznej.

No i jeszcze:

Stasiuk - ksiazka - wydawnictwo - Wydawnictwo Czarne - Czarne, wies w
Beskidzie Niskim, gdzie Stasiuk obecnie mieszka na poludnie od Warszawy

Na poludnie od Warszawy - Wroclaw - A.Szymoszek - moja gaffa z dziedziny
czarnego sportu i zlota

Ja pana pardon za ekskjuzmi : )

Wojtek Jeglinski
PS. Tak naprawde to ja wiem gdzie lezy Wroclaw. Ale mimo wszystko ode mnie
liczac to troche poludnie, prawda?

Odpowiedź listem elektroniczym