>Nie wiem, z jakiego powodu (acz troche sie domyslam)
>p. Wnukowski twierdzi, ze postingi nadawane z adresu
>[EMAIL PROTECTED] sa anonimowe.
>
>Adres [EMAIL PROTECTED] istnieje. Osoba, ktora go uzywa,
>to pani Dana Alvi - zasluzona w walce przeciwko
>oszczerstwom rzucanym na Polske i Polakow. Ma ona imie
>i nazwisko oraz adres zamieszkania.
>
>Rozumiem, ze p. Wnukowski nie lubi ludzi, ktorzy bronia
>Polski. Moglby jednak walczyc z nimi uczciwymi metodami,
>a nie przy pomocy klamstw.
>
>Slawek

Nic Pan nie rozumie Panie Tommassini.

Z takimi "obroncami" jak Pani Alvi i jej PAPUREC wrogow juz nam nie
potrzeba..;-)
Jedyna "zasluga" Pani Alvi i jedynym celem  jej dzialalnosci jest
obrzucanie rzeczywistych i domniemanych
wrogow Polski stekiem wyzwisk i oskarzen tak horredalnych aby ich
absurdalnosc byla czytelna nawet dla
niewyrobionej opinii amerykanskiej.  Dzialalnosc Pani Alvi nie ma na celu,
jak sie Panu moze wydaje, obrone interesow polskich, ale dokladnie cos
przeciwnego: zagluszanie konstruktywnych glosow i kopromitacje interesow
polskich.
Byc moze Pan uwierzyl w historyjki p. Alvi o milionach Polakow
wymordowanych przez Zydow  juz po II wojnie
i pala Pan zadza objawienia tej prawdy calemu swiatu. Daj ci panieboze
zdrowie w tej misji...

Piotr Wnukowski