In a message dated 3/6/99 11:54:58 PM EST, [EMAIL PROTECTED] writes:

> P.S. Andrew Kobos <[EMAIL PROTECTED]> nie moze wysylac listow
>    na P-L.    Ale moze je otrzymywac.

Nie rozumiem wiec dlaczego nie ma go na liscie w punkcie nr 2, osob
cenzurowanych? Czy to zwykle przeoczenie, czy specjalne traktowanie
z jakiegos nieznanego mi blizej powodu?

Chcialbym wyrazic tutaj uznanie dla Witolda Owoca za poswiecanie czasu
na opiekowanie sie lista. Do jakiego poziomu mozna dojsc dopuszczajac
wszystkich i wszystkie wypowiedzi mozna zobaczyc odwiedzajac scp.
Powinna byc demokracja i wolnosc, ale dla tych ktorzy potrafia je
uszanowac i ich nie naduzywac. Moga zbladzic, ale powinni umiec
przyznac sie do tego -- trzeba zawsze dac im szanse.

Ja nawet nie mam czasu zabierac glosu w dyskusjach na P-L ale
w miare mozliwosci probuje dostarczac istotnych materialow.

Edmund Lewandowski

Odpowiedź listem elektroniczym