Pan Michal N.:

> Bo moje, podobnie jak najwyrazniej p.Owoca rozumienie zdania "until
> the concerns are addressed" sugeruje raczej uwzglednienie uwag autora
> donosu niz autora tamtego listu. Ale sprawa nie jest az tak jednoznaczna
> jak mi sie wydawalo.

"until the concerns are addressed" mowi, ze Wlasciciel proszony jest o
zareagowanie na przeslane zazalenia.

Wlasciciel moglby sprobowac porozumiec sie ze skladajacym zazalenia:

-- jesli nie udaloby sie, z czystym sumieniem odpisac, ze osoba skladajaca je
jest niemozliwa do wspolzycia, czego dowodem jest brak wszelkiej komunikacji,
-- jesli nie doszedlby do porozumienia po pierwszym e-mailu, trudno, probowal,
zadecydowalby kierujac sie mniejszym zlem,
-- jesli udaloby sie porozumiec, problem zniknalby.

Wydaje sie panu, ze "until the concerns are addressed" sugeruje raczej
uwzglednienie uwag autora zazalenia, to ciekawe.

A jak ma sie do tego zdanie:
>  I am not making any jugdement at this time. ?

Czy sadzi pan, ze to jest tfurczosc literacka ?

> Alez skad, oczywiscie ze nie oczekiwal.

Ale cos w tym sensie wlasnie mialo miejsce, bez sprzeciwu lub przy udziale
listowiczow.
Ale w koncu to tylko lista dyskusyjna, niewazna wirtualnosc, nie ma sie czym
przejmowac....... W koncu mozna zrobic Delete i wszystko zniknie, za pare
godzin zapomnimy.
To nie do konca prawda, psycholog moze wyjasnilby dlaczego.

> Akurat uniwersytety amerykanskie znane sa z licznych, jawnie nierozsadnych,
> czesto krzyczaco niesprawiedliwych i rownie czesto wrecz smiesznych decyzji
> podejmowanych w imie poprawnosci politycznej.

o, to dopiero teraz nam sie dostanie !!!
dostalismy lekcje praktyczna w naduzyciu wladzy. abuse of power tez jest
bardzo zle widziane.

>  Tym razem zwyciezylo jak
> widac poczucie przyzwoitosci.

A ja sie wlasnie obawiam, ze przegralo.