Ted Morawski wrote:

> ze te zalecanie takich butow to w istocie okrutne szyderstwo
> kryjace prawde iz takich butow lagodnie mowiac nie polecasz.

Wprawdzie ktos w  kinie wczesniej przede mna przepraszal i pytal czy tam bija, i nie
poszedl, a ja osobiscie w biciu mam tylko serdce narwane,  takze ktos wczesniej w
piosence szydzil z grupowego koloru butow, ale nawet ta wczesniejszosc nie wyjasnia
mojego wyboru w sobote, ani wyjasnia Twojego wyboru w niedziele, gdzie oba wybory
odbywaly sie najwyzej zgodnie z zasada zbierania sie w sobie.  A wiec.
nie da sie bez wiary w gusla i czary.  jakiez dla buta sa kolory ile w tym gusla  ile
przekory dla rownowagi w jednym bucie chodze a dla spokoju oba mam.   na jednej nodze.

em

Odpowiedź listem elektroniczym