On Sun, 14 Mar 1999, Mirka Kozak wrote:

> Macku, zapewne nie sledziles dokladnie rozwoju sytuacji, no i slusznie, tylko
> hobbysci-szalency tacy jak ja to robia:
>
> Cala sprawa zaczela sie od przemilczen lub nieodpowiadania przez Wlasciciela
> na PRYWATNE oraz PUBLICZNE pytania, potem nastapil przepiekny final blotny.

Otoz mysle, ze nie wiesz wszystkiego tego, co ja wiem. To, ze nie biore
publicznie udzialu w pyskusji to nie znaczy ze nie mam zdania anie nie
reeaguje w ogole ani ze niic nie wiem, czy nie sledze sytuacj To z mojej
strony tylo stwierdzenie faktu, na dodatek nie podlegajace weryfikacji -
bo slady sa tylko w prywatnej korespoondencji.

> Nie ma powodu sadzic, ze:
>
> 1. ktokolwiek, kto bedzie chcial sie czegos dowiedziec prywatnie tym razem,
> dostanie odpowiedz,
> 2. kazda odpowiedz prywatna bedzie zawierala te sama opowiesc,

I wydaje mi sie, ze tak powinno byc. Brak odpowiezi moze (coc nie musi)
byc rowniez odpowiedzia. Czasem trzeba sporo czasu zanim dojrzeje w nas
odpowiedz, ktora nadaje sie do wyslania, czesto juz bedac nieaktualna.
I oczywiscie nie kazda odpowiedz prywatna bedzie zawierala te sama
opowiesc - bo i osoby pytajace sa rozne i rozne zadawane pytania.
(tak mi sie wydaje, ze dokladnie z tego samego powodu Ewangelie sa 4...)

Oczywiscie kazda odpowiedz pomimo roznic w tresci bedcie tu prawdziwa.

> a poza tym -- dlaczego narazac Wlasciciela na odpowiadanie na wiele e-maili,
> jesli moze odpowiedziec raz wszystkim ?

Hmmm. Moze... Tule ze rozne osoby zadawaly rizne pytania. NIe da sie
odpowiedizec jednoczesnie na wszystkie. Kazda odpowiedz "ogolna" bedzie z
powodow oczywistych okrojona, awiec i rozna od tych ptywatnych.
A zreszta -jak widze, taka odpowiedz "publiczna" na liscie sie pojawila
i jak znam zycie, i tak beda dalej padac pytania.

> wciaz nieprzyzwoicie wrecz ciekawy --

Podobno ciekawosc to pierwzy stopien do...

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/

Odpowiedź listem elektroniczym