Pan Slawek Tomassini pisze:

> Czyli nie widzi Pan nic zlego w lamaniu prawa. Polskie
> prawo bowiem zakazuje reklam napojow alkoholowych, co
> zbliza je do norm Unii Europejskiej.

Skoro polskie prawo rzeczywiscie zabrania, to co ta reklama "robi" w
radiu. Nie jestem zwolennikiem reklam alkoholu i tytoniu w
czasopismach dla mlodziezy. Nikt chyba nie jest. Ale nie mam nic
przeciwko temu, ze w gazetach czy czasopismach ktore czytam, pojawi
sie reklama wina, wodki lub piwa. Sa to pisma dla doroslych ludzi,
ktorzy doskonale wiedza, "ze alkohol szkodzi zdrowiu". Jesli zas
prawo tego zabroni, specjalnie za tym tesknic nie bede.

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym