Anna Romanowska wrote:

>  Z Kanady -Magda Lenarczyk
> Z USA myslalam o p. M. Gutowskim, ale odmowil.
> Jestem otwarta na rozne za i przeciw. Mysle, ze to bedzie dobra
> nieformalna grupa ktora  razem z p. Owocem  bedzie  mogla
> "redagowac" Poland-l.  Lecz  naprawde jaka bedzie lista Poland-l to
> zalezy od wszystkich uczestnikow.

> Ania

Pani Aniu,
jak to milo, ze ktos pomyslal o mnie. Tylko czy ja odmowilem telepatycznie?
Jezeli tak to jestem gotow uwierzyc w telepatie. A moze moj ostatni posting
wykreslil mnie z listy Pani kandydatow?
Rzeczywiscie, brak czasu w ciagu roku akademickiego i bardzo slaby kontakt z
lista w czasie lata (pobyt w Polsce) powoduja, ze bylbym malo przydatny.
Z drugiej jednak strony wyznaje zasade, ze gentelman paniom nie odmawia; ale
musze sie przyznac, ze moja zona coraz czesciej robi sobie kpiny z tej mojej
zasady mowiac - "Ej Mietek, widze, ze w twoim wieku to juz coraz trudniej byc
gentelmanem".

Wiosenne usmiechy dla wszystkich pan,
Miet Gutowski.

Odpowiedź listem elektroniczym