Maciej Jakubowski:

Uwielbiam takie kudlate mysli! Podaj, Pan, wymiary Maryny niech i nam
pochodzi po glowie.

Osoba nie pijaca na krzywy ryj?:-)

> Podejrzewam, ze tak, tyle. ze jeslimozna wtracic, to presona jest rodzaju
> zenskiego.
>
> ars raczej z arsenalem niewiele ma wspolnego, albowiem: "Inter arma silent
> musae"

A wlasnie, ze ma! :-) (Czytaj z przesadnym patosem): Smierc z piesnia
na ustach to dla poety niemal taki sam obowiazek, jak dla zolnierza z
bronia w reku. (Gogol)

> Natomiast odzew na haslo "zycie jest krotkie" moze byc rozny. a w celu
> zrealizowania oryginalnego pomyslu zapraszam na szklaneczke pastis

No to chyba Dziewczyny z Krakowa skorzystaja bo ja mam prawie 1000
km. Ale skoro Pan zaprasza to i ja, na Maibock'a, czyli po naszemu,
na majowego koz'laka. Ma 6%, zlocisty kolor i smakuje jak nektar z
la~ki - wlasnie zaczal sie sezon na to piwko.

> A ze teraz wiosna raczej niensjcieplejsza choc sloneczko slicznie swiecei
> - koze byc i lampka koniaku albo... herbatka (rzacz jasna goralska)

To juz lepsze niz ten surogat absyntu.

> --
> Maciej Jakubowski
> [EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/
> ICQ UIN Petroniusz: 969959; Chata Petroniusza: 25151739

wtracil sie
         Irek

Odpowiedź listem elektroniczym