> Ja gorsze rzeczy slyszalem, Panie Wilhelmie, oni mowia nawet
> Krakau,Tschenstochau, Weichsel. :-)

To jeszcze nic ale: Warsaw, Vistula, Cracow zgroza!

 A mnie i tak najbardziej burzy ze imperialne ignoranty po lacinie
nie potrafia - jak sie poslucha jak "one" wymawiaja te wszytkie
staphylo- strepto- a jusz najbardziej monocytogenes....  Protestuje w
imie czystosci  tradycji akademickiej niech zyje lingua
universitatea?!

Wembley w sobote - w nowopolskim: l/emblej w saturdej! Stasek lec no
do szopu po hod doga i o birze nie zapomnij....

 U  nas wszystkie szkoty i walijczyki beda kibicowac Polsce!  Bo
angliczanie to cudzoziemcy przeciez... I na dokladke nie potrafia
szkockich nazw prawidlowo wymawiac (to ze ani nie probuja to inna
para kaloszy).

Zreszta angliki antypolskie sa od zawsze - i co teraz zrobili - nie
dosc ze tylko 6tys biletow w sektorze polskim (na 79 tys) to jeszcze
jakbym chciala sie na wembley przejechac to bym musiala siedziec z
calym tym angielskim talatajstwem bo sektor polski do kupienia byl
tylko w Polsce. (Pewnie Home Office stwierdzilo ze jak sie spreza to
przed meczem wywala cala ta polska niemyta bande z wysp).

> Posypia sie gromy jesli powiem:
>         Auf Wiedersehen!
> Iraenaeus von Sablotzki

Ach nie ja kochac ta jenzyk