Magdalena Nawrocka wrote:

> O to niezwariowanie wlasnie chodzi.
> Mam duzy sentyment do tej Listy, jednak znoszenie bez konca, wciaz
> i przy kazdej okazji powracajacych zarzutow o polski antysemityzm
> zaczyna powoli wychodzic mi juz bokiem. Mozna raz, mozna piec, ale
> nie na sile, na doczepke przy kazdym watku, pod byle pretekstem -
> bez konca.

[ciach]

Droga Magdo !

Wreszcie nie wytrzymalas !
Brawo !

Moze dzieki coraz powszechniejszemu na tej liscie
protestowi przeciwko nieumiarkowanej hucpie, jaka tu
niektorzy uskuteczniaja, stanie sie ta lista wreszcie
polska, a nie zydowska. Mam juz dosyc namolnego powracania
przedstawicieli "narodu wybranego" i kilku przyklaskujacych
im szabasgojow do problemu rzekomo powszechnego antysemityzmu
w Polsce. Czy osoby te nie umieja dyskutowac o czyms innym,
co nie dotyczy ich chorych fobii ?

Serdecznie Cie, Magdo, pozdrawiam !

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym