Male Zielone wrote:

> . Gdyby PanieWaldku byl na P-L, to by to wszystko
> lepiej wytlumaczyl (my w szkole mielismy tylko historie zielonego). No ale
> go nie ma. Ciekawe coscie z nim zrobili!?
>
> Grtxy

Wy Zielone nie kombinujecie z tym Panem Waldkiem, bo wyglada jakbyscie go same
skrzywdzily.  Nie wywijacie, ze Panu Waldkowi by cos lepiej kiedykolwiek
wytlumaczyl niz gdyby byl.  Ale jezeli Wam tak zal to Wam moge powiedziec.
Panu Waldkowi jest u mnie.  Siedzi sobie na laweczce na skwerze Hanoverze,
zaraz kolo numeru 3, w tym miescie co to jest tak nice, ze sie je mowi twice.
Pyszczyne ku sloncu zwraca i ma gdzies listy.  Przy okazji chcialam spytac
Zielone, gdyby mi mogly udzielic takiej odpowiedzi, bo niecierpliwa jestem,
jak sie tez nazwaly w jezyku obcym a blizszym Skroderiders?

em