Moge Ci tylko poradzic wejscie na haslo(a) Hanukah, lub Chanukhah na
dowolnej przegladarce i wybrac sobie caly szereg informacji co jak, gdzie i
po co sie robi. Dodam tylko ze zwyczaje obchodow b. sie roznia w zaleznosci
od krajow. Nalezy rowniez jakos sprawdzic, czy Twoi znajomi obchodza
swieto. Kiedys sie narazilem(nie za bardzo) i od tego czasu jestem
ostrozniejszy-:)). Ciekawi mnie czy beda pamietali o Tobie za kilkanascie
dni. Moi pamietali i nadal to czynia.
Uklony,
Wilhelm Glowacki
ps. jak przekonales swojego bossa do zmiany prioryties, zginely bowiem
pewne znaczki z twoich postingow-:))))