Andrew Kobos on 05/01/99
[...]
>  Problem w tym, ze Pan jest pewny wyroku, a dla mnie obraza, tak jak Pan
>ja opisal, wcale nie jest oczywista. No, najwyzej przejaskrawione
>uogolnienie.

Mnie i conajmniej kilkudziesieciu innych to obraza i jako Polak protestuje
i bede protestowal. Takie jest moje prawo (przynajmniej w Australii) a
tekst na AOL jest lamaniem tego prawa.

Fatal

>  Ah, nie czytal Pan "The Fatal Shore" o Australii? Slynna ksiazka sprzed
>kilku lat. Analogie z b. CCCP biora sie z Pana pewnosci wyroku.

Nie czytalem ale moja wiedza o Australii wywodzi sie z moich wlasnych
obserwacji bo zyje w tym kraju. Obserwacje innych traktuje jako material do
rozwazan i ewentualnie wzbogacenia mojej wiedzy (do zmiany wlacznie) ale
nie wierze slepo w opinie innych.

>  Nic dobrego nas nie czeka. W Edmonton, juz skasowali urlopy w policji na
>przelomie 1999/2000.

Przewiduja burzliwa celebracje Nowego Roku? :-)
Prosze przeniesc sie do Australii. U nas na razie tylko hotele w Sydney sa
juz zrezerwowane na ten okres.

Pozdrawiam serdecznie i uparcie zycze pomyslnosci,
Rysiek Majchrzak

[..]

>amk

Odpowiedź listem elektroniczym