> Zasadniczo to co pisze to jest ta wlasnie "astrologia" zabawowa. I jak kazde
> uogolnienie nie jest nigdy na 100 %
> Blizniak to "mutable, air sign" jego Planeta jest Merkury (poslaniec
> bogow) - zwinny i "zywa rtec" (rtec po ang to wlasnie Mercury) Blizniak jest
> bardzo MILY, ma duzo uroku. Nie za bardzo lubi wstawac rano, ale wieczoem
> trudno go zagnac do lozka. latwo nawiazuje kontakt z ludzmi (ale: znam
> Blizniaka z Saturnem w 1 domu i ten jest bardziej wstrzemiezliwy choc nadal
> pelen uroku)

Nieprawda!!!!!!!!!!

Ja blizniak jestem od urodzenia i  za rzeczowa osobe chociaz wielce
chaotyczna w zainteresowaniach uchodze.  Ostatnia rzecza o ktora
mozna by mnie bylo oskarzyc to urok, a z lozka lubie bardzo wstawac
rano a szczegolnie weekendy!!!!!

no i wierz tu horoskopom...

P.S. Andrzeju (S) - ja rowniez malpa jestem (ape albo opica :).

Pozdrowienia z grampianowa

Beata

Odpowiedź listem elektroniczym