Date sent:              Mon, 11 Jan 1999 09:47:08 MET
Send reply to:          Discussion of Polish Culture list
                <[EMAIL PROTECTED]>
From:                   Andrzej Szymoszek <[EMAIL PROTECTED]>
Subject:                Re: religie wsrod Polakow
To:                     [EMAIL PROTECTED]

Andrzej, dzieki za najlepsze podsumowanie dyskusji o religiii wsrod
Polakow - otworzylam Twoj posting "na dzien dobry" i zrobilo mi sie
cieplo w sercu ( a snieg za oknem ..).
To zdaje sie prymas Hlond, zalozyciel Towarzystwa Chrystusowego,
ktore pracuje wsrod Polakow - emigrantow, powiedzial: zwyciestwo,
kiedy przyjdzie, przyjdzie przez Maryje.. A jest wiele zagrozen i
zwyciestw trzeba.
Marysia