"Rafal S. Konopka" wrote:

> Oczywiscie, ze ma.  Pomijajac "barbarzynstwo" i "ZE" takiego czynu, to
> nalezy sobie zadac pytanie "DLACZEGO" ten sikh zamordowal premier Ghandi
> (czy Rajiva tez ochrona sprzatnela???) a potem wciskac nam absurdy w stylu
> Indie jako najbardziej pluralistyczny i wolny kraj.
>
> Rafal

A czy w takim razie uwaza Pan, ze takie zabojstwa jakie Pan wymienil juz
skreslaja dany kraj jako pluralistyczny czy wolny?
Jezeli zastosujemy panskie kryterium, to ktore z panstw pozostana na liscie
panstw pluralistycznych?
Pierwsza do skreslenia chyba bedzie Ameryka. Tutaj juz nie jednego prezydenta
zamordowano.

Z powazaniem
Miet Gutowski.

Odpowiedź listem elektroniczym