Jacek Gancarczyk <[EMAIL PROTECTED]> napisal:

> NATO’s Old CIA Map Theory makes no Sense Whatsoever
> 0200 GMT, 990510
>
> Not really.. It just makes sens!!!!
>
> To byl dosc wisielczy amerykanski humor. Ciekaw tez jestem czy bazuja
> oni swoje przyszle plany wojenne na mapce okolic Polski unieszczonej

Niech Pan sie nie spieszy z wyciaganiem wnioskow. Trzeba poczekac na
orzeczenie naszych listowych linwistow. Moze sie okazac, ze nasi eksperci
stwierdza, ze ten tekst zawiera slowianskie nalecialosci i co gorsze serbskie
co by wskazywalo, za "Stratford Archive" jest po prostu agentura Tanjuga.

Marcin Mankowski

Odpowiedź listem elektroniczym