At 12:43 PM 6/30/99 , you wrote:
>Konczy sie czerwiec, miesiac wiele znaczacy w pamieci co najmniej dwoch
>pokolen Polakow. Dziwnym wiec jest, ze na POLAND-Li nikt nie pokusil sie
>dotad o ich wspomnienie. Czy podobna cisza rowniez panuje w mediach w
>Polsce?
>

>Czerwcowa rocznica no. 1 (ze stron encyklopedii internetowej WIEM):
[...]
>Refleksyjnie...
>
>Andrzej

Panie Andrzeju,
Gwoli tylko przypomnienia, Poland-L jest lista o polskiej kulturze, ze
szczegolnym uwzglednieniem rocznic roznych "pogromow", tudziez "delikatnym
podejsciem do niektorych tematow". Wszystkie inne wypadki sa raczej slabo
lub zupelnie nie odnotowywane. Wydawalo mi sie, ze bedac troche na liscie,
zdazyl sie Pan zorientowac.-:))).
Ja osobiscie dziekuje Panu za przypomnienie jedej z wielkich tragedii
wspolczesnej Polski.
I tak zupelnie marginesowo, poznaski dworzec kolejowy byl opanowany przez
powstancow, ktorzy z duma paradowali z bialo- czerwonymi opaskami(z autopsji).
Rownie jezeli nie na smutno,
Wilhelm Glowacki