Jacek:
|Magazyn Time organizuje plebiscyt na Czlowieka Stulecia, ktory ma
zostac >|rozstrzygniety w grudniu 1999. Aby oddac glos na Ojca
Swietego, udaj sie >|na strone
>Papiez jest na >|szostym miejscu, wiec prosze o rozeslanie tej
wiadomosci. >|. > >Jesli macie dostep do hiszpanskojezycznych grup
dyskusyjnych lub znajomych

>przekazcie prosze im powyzsza informacje.

Panie Jacku,

prosze mnie oswiecic:

co ma wyniknac z faktu wziecia udzialu w plebiscycie Time'a,
a w szczegolnosci glosowania na JPII?

Zafascynowany,

Piotr

- wprawdzie ja nie Jacek* tylko Magda, ale zapale kaganek
(oswiaty). Mysle, ze Jacek chcialby widziec naszego wielkiego rodaka
(jedynego w dwudziestce) na samym czubku listy i  zagrzewa nas do
glosowania. Jasniej?

serdecznie
Magda (po zaglosowaniu)

 *- dzieki Jacku, nawet nie wiedzialam o tym
plebiscycie :-) Czyli nie ma jak Polandia.

Odpowiedź listem elektroniczym