Male Zielone:

>   Sorry , to tylko pro-test, protest przeciwko zniknieciu P-L z
>   naszego serwerka. Ze nas olewa Ciemnogrod, to jakos potrafimy strawic,
>   bo to sa bardzo powazni Panstwo, ktore nie wierza w zadne zielone, co
>   spadly na ziemie po rewolucji francuskiej. A zdaje sie, ze i tych
> przedrewolucyjnych nie maja w specjalnym powazaniu, jako ze je
> podejrzewaja o spowodowanie calego tego nieszczescia.  Ale zeby nas
> olewala P-L....?! Po tym wszystkim cosmy dla niej ponarozrabiali! Nigdy
> bysmy sie tego nie spodziewali.

Male Zielone, robi nam sie coraz bardziej "polskie". Narzeka gorzej
niz ziemskie u cioci na imieninach. U mnie tez ciagle cos znika.
Ludzie maja pretensje, ze na ich listy nie odpowiadam, a ja nawet
nie wiem, ze do mnie ktos napisal. Male Zielone przynajmniej wie
ze ... (fuj! brzydkie slowo). A ja nawet tego nie wiem. Moze to moj
hergeszteltowany w Bierlandii serwerek sie zbiesil? A moze to
inne Zielone dywersancka robote prowadzi?

Gleichfalls!