Pani Aniu,
Zyczylbym bym sobie i paru jeszcze innym, nawet tu na Poland-L, aby sie
Pani mylila. W rzeczywistosci jednak wiem ze ma Pani racje. Polska
prawica-haha haha ha. A co i kto to jest? Poza oczywiscie wyjatkami. Tak
zwana polska prawica spi sobie snem zimowym od czasow dokladnie z przed
Magdalenki. A w momentach rokrocznego budzenia sie w okresie wiosny, na
pusty zoladek, zaczyna drzec buziuchne jaka to ona silna jest. Trwa tak
przez lato i czesciowo jesien i z powrotem do gawry.
Wydaje mi sie, ze poziom polskiej prawicy znacznie by sie podniosl, lacznie
z poszanowaniem i respektem, gdyby przyjela dla siebie melodie, ktora stala
by sie ich hymnem zawolawczym. Proponuje wiec Stary niedzwiedz mocno spi,
zastrzegajac sobie prawo do pomyslu(C)-:)
W.G.
==================

At 08:22 AM 7/22/99 , you wrote:
>Co tu jeszcze dodac.  Kwasniewski powsadzal swoich
>dawnych ZMPowcow na wygodne posadki (jak i te w ambasadzie
>Polskiej w USA) ale tuman bedzie tumanem... ludzie sie
>smieja.  Na szczescie juz niedlugo rzad sie zmieni...
>czy Walesa bedzie znowu?
>Pogodnie
>Seweryn

>Wrocilam z Polski 5 dni temu i moge zapewnic p. Seweryna, ze Kwasniewski
ma sie dobrze. Poparcia  jemu udziela ponad 70%  ludnosci. "Nowa" partia
SLD juz zaczela kampanie wyborcza i robi wszystko, zeby wygrac nadchodzace
wybory. Obawiam sie, ze wygra. Walesa to juz historia. Nie ma zadnych szans
na urzad. A ta nasza ukochana prawica to ...plakac sie chce jak sie jej
slucha.